Kluczowe korzyści po wdrożeniu CRM:

  • polepszenie jakości obsługi, długofalowo zatrzymanie stałych klientów
  • stworzenie centralnej bazy informacji o Klientach firmy
  • polepszenie przepływu informacji
  • skrócenie czasu obsługi Klientów

CRM system do zarządzania relacjami z klientem

Dobrze prowadzone przedsiębiorstwo, to nie tylko uporządkowany przepływ informacji, to także usystematyzowany przepływ relacji z Klientami firmy. Narzędziem pomocnym przy współpracy z Kontrahentami jest między innymi odpowiednio przygotowany system CRM (Customer Relationship Management). Systemy CRM autorstwa RHSoft nie tylko wspierają procesy obsługi Klienta, czynności marketingowe, procesy sprzedaży, ale także stanowią bezpieczną, cenną bazę danych.

CRM ma na celu ciągłe doskonalenie i implementację strategii działania zmniejszających rozbieżność między obecnymi i przyszłymi działaniami firmy w zakresie pozyskiwania i utrzymywania relacji z Klientami. Jest to nowoczesny model zarządzania, którego wyznacznikiem działania jest natychmiastowe sprostanie pojawiającym się potrzebom.


Firma RHS Rafał Michalak otrzymała dotację w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 8.2 dla rozwoju innowacyjnej gospodarki.
Więcej informacji o Dotacji znajdą Państwo pod poniższym linkiem: Dotacja

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania


Copyright © 2010-2013 RHSoft. Wszystkie prawa zastrzeżone   |   Polityka Prywatności